8/1-09

Idag har varit en riktig fixa hemma dag! Har städat som en tok i flera timmar. Är helt klar med hallen och vardagsrummet, känns kanon =) Men har mycket kvar att städa imorgon. Men det kommar kännas så skönt när det är klart. JObbigast kommer att bli min stökiga garderob. Men men måste göras innan skolan börjar nästa vecka, är nervös som bara den.

Just nu sitter jag i soffan och tänker på allt. Livet börjar ta fart i medvind igen och mycket har hänt de senaste dagarna. Men en dag i taget så kommer det sluta bra, hoppas jag! Om en dryg timme ska jag iväg och köra igenom vårt första fys pass med laget kommer vara väldigt segt ibörjan eftersom man är så seg efter cupen fortfarande. Har haft ont i muskler som jag knappt vetat att jag haft. Så hoppas vi har en mjukstart på fyssäsongen.

Det laddas även för Rsk.knallen som kommer gå av stapel på lördag. Kommer vara dam och herrlag som delar lag och lirar. Sen avslutas det med en middag och till följd en utgång för de som har åldern inne. Ser väldigt mycket fram emot det! Nu ska jag forstätta fixa och dona här innan träningen så ha det gött.

                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0