Mödra 2:a gången

Idag har vi varit hos mödra på återbesök vi fick lyssna på lillens hjärta och allt såg och lätt bra. Hon tog även det där sista röret med blod som jag pratade om förut gick lite bättre denna gång då blodet nästan sprutade ut istället, haha. Vi var där i ca en halvtimme sen var vi klara nästa gång vi ska tillbaks är i början av februari så är ett tag kvar. Nu är det bara att vänta på att han ska växa på sig där inne och att magen ska bli större nästa gång ska det börjas mäta för att se att han håller kurvan :)

Hon frågade om det börjat kännas något. Men jag har ju inte hunnit känna efter så mycket, är ju så svårt att försöka känna efter något som man inte vet hur det känns! haha. Men jag känner hur han ligger iallafall om han ligger utåt eller mer inåt, är stenhårt om han ligger utåt medans om han ligger inåt så känns inte mycket alls :)

Får iallafall en klump i magen av den där havandeskapspenningen som jag måste söka. Vet inte vad det är jag ska fylla i och vad jobbet ska fylla i eller om jag ska fylla i allt och sedan jobbet ska skriva på någonstans, HJÄLP!!

Någon som vet får gärna berätta för mig!


Kommentarer
Crille

Hör av dig om du behöver hjälp Jessica vi gjorde det där ganska nyligen. Är inte så komplicerat som det verkar.

2009-12-17 @ 10:52:32
linn emmoth

hör av dig så kan jag hjälpa dig...jag fick full havandeskapspenning

2009-12-20 @ 15:18:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0