Under my skin

Idag är det minsan onsdag och jag har precis slutat jobba! dagen har för mig gått hyfsat fort men jga vet inte riktigt vad som är just nu. Känner mig positiv men min kropp känns helt slut. Ja ett uppehåll från allt skulle nog inte göra saken bättre men kanske lite motivation?

Hum ikväll kommer kalle hit och vi ska spana in filmen: Män som hatar kvinnor - Stieg Larsson

Bökerna är grymt bra så har ni inte läst dem GÖR DET! Jag är inte den som läser böker men hans treologi om Mellenium går inte att släppa! Både jag och bror låg som fast limade vid bökerna när vi var på semester. Så ett tips är oxå att läsa den innan ni ser filmen för det hjälper er nog bara att förstå filmen!

Hum annars så händer inte så mycket Jimmy fyllde år igår och fick sen en tur av perla i present med Robban. Så de var nog en upplevelse ca 600 hästar under huven på en 245 :) Hur nice är inte det? Han hade redan fått sina presenter av mig från när jag var på Rhodos så han ahde billa, tröjan på sig. Vi var på fika i Öset och efersom mina fotbollsaker låg i tvätten så vart det tårta för mig med. tro mig jag skulle träna men samtidigt som jag skulle packa väskan så satte jag på en tvätt och jaa resten kan ni gissa! haha.. Slarver, får se om jag dyker upp på torsag då jag har massor att göra! Dumt av mig när vi möter Upplands-ekeby i helgen hemma på arenan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0