Rhodos

En UNDERBAR vecka på en av Grekland finaste Ö:ar. Vi har solat och badat varje dag och det har varit sjukt varmt emellanåt. Komma ett inlägg senare från min "dagbok"  som jag förde medans jag var där nere, men just nu ligger den hos mamma så kan inte riktigt skriva av den nu. Bilder kommer i samma veva! Men vi har iallafall haft det bra och flygresan både dit och hem var inga probelm! Maten var bland de godaste jag ätit så de var absolut ingen fara med att bli magsjuka. Mattias var den som vart brunast men han hade lite färg sedan innan så egentligen var det fusk!! Själv har jag redan börjat flagna och har då precis kommit hem får hoppas att jag ser lite brun ut i några veckor iallafall! Men men.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0