Rådmansö - Rimbo HERRAR

Japp idag gick derbyt av stapeln och tyvärr så missade jag hela första halvlek men de hade tydligen inte gjort så mycket eftersom det stor 0-0 då jag kom. Det som jag såg under andra halvlek var ändå ett tagat Rådmansö och ett mindre bra Rimbo, trodde iallafall bättre om Rimbos spel och spelare. Men Micke Fick snyggt bomba in bollen i mål då Rsk tar ledningen med 1-0. Många hårda närkamper och några hörnor så kvitterade Rimbo till slut och gjorde 1-1. I slut minutrarna väljer Assisterande domare att vifta för straff på en situation i Rimos straffområde men domarn på plan väljer att avslå det. FEGIS! Matchen slutade 1-1. Härligt killar!

  



  

  








Kommentarer
Crille

Kanon bilder Jessica som vanligt.

2009-08-31 @ 09:45:33
Anonym

Tack Crille är faktiskt riktigt roligt att fota när ni spelar! kan ju dock inte fota på våra egna matcher men tänkte kanske göra ett bildspel som kan dyka upp så småningom! :)

2009-08-31 @ 13:47:55
Crille

Inte bara det har som sagt fotat hela säsongen själv. Och får inte till det hälften så bra som dina bilder.

2009-08-31 @ 15:57:59
URL: http://rsk.blogg.se/
Jessica

Du får gå en fotokurs hos mig :)

Tänkte bränna ner dem på en cd-skiva så kan du få alla bilder eller om du har ett USB-minne som jag kan låna hem och lägga över dem på?

2009-08-31 @ 22:03:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0