Höstsäsongen 2009

Japp den har nu dragit igång medan jag var nere på Rhodos mötte de blåvita stället (RSK) Uppsala IF. Den matchen slutade 0-4 till Uppsala. Kan tyvärr inte skriva något referat eftersom jag inte var med.

Men idag har vi spelat ännu en omgång mot Frösunda denna match slutade 5-0 och tror siffrorna talar om att vi har lite problem i vårat lag. Men jag spelade hela matchen och var ordagrant helt slut efter, så jag gjorde så gott jag kunde utifrån mina förutsättningar. Lite dålig träningsnärvaro men jag är inte den enda tyvärr och tycker inte att de syns att någon har tränat. Men finns dem som alltid ska gnälla. Men jag känner så att hur många möten vi än har om det här med laganda och hur man ska vara så tror jag att (taget från Chippen) alla måste gå till sig själva och tänka efter. Och farmför allt NI som har tränat varför visar ni inte det, Jag ska inte äns hänga med! Kom igen nu sluta gnäll var glada för att folk kommer och ge dem en klapp på axeln och säg att de är kul att ha dem här så tror jag att våra problem kommer att ändras, det blir mer positivt och de skapar bra laganda! En gissning dock men tror de kan vara så... Men finns inga ursäkter för att man inte kan slänga iväg ett mess eller ringa ett samtal som tar ca 2 minuter och säga ifall man inte kommer! Men nu har iallafall min semester slutat och nu kommer jag att köra gärnet hur ni andra tänker göra är upp till er!! Jag tänker le åt er iallafall... :)

Men matchen..
De finns kanske inte så mycket att säga de var hungrigare än oss de var snabbare än oss och de gjorde fler mål än oss! Japp så var det.. Vi tappade dem efter 10 minuter i första och sen kliver våra surminer på och det gick som de gick! Grattis Frösunda säger jag finns inte så mycket att säga felet ligger hos oss.
Detta får räcka alla som var där såg och hörde vad som hände och nu SKITER vi det som varit och bildar ett nytt gäng som gillar att spela fotboll och är där för att de älskar att träna och spela boll. Så på med dressen och känn er stolta över att spela i Rådmansö och glöm inte att ingen är perfekt alla har brister på sina sätt, så dömm aldrig utan att ha en stadig grund att stå på!

Plus till:
Soffan - Grymt bra kämpar insatts idag, Underbart krigat!
Honken - Härligt att du tar de stora ansvar du gör där ute på planen, det tackar jag för!
Erika - Du ger dig aldrig, fantastiska brytningar och skönt att se någon kriga så som du gör.

BYE


Kommentarer
Soffan

Tack detsamma jessica :)<3

2009-08-10 @ 23:25:37
URL: http://wwwsofikarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0