Invigning & Hej fadderittan!

Det som hänt i helgen är:



Fredags spelade vi faktiskt match mot mariehamn som låg på träningsläger i rimbo. Vi ställde upp med ett glatt och spelsuget gäng. Laget som startade var:



Sara
Lollo  Jessica  Skogis  Pettsson
Soffan  Chippen  Sandra  Fadde
Honken Anniz

Tyvärr gör Mariehamn första målet men vi trampar dem i hälarna hela tiden och tillsist går vi om dem och vinner matchen med 4-2. Var så himla roligt att spela, tror jag alla tyckte. Inte bara för att vi vann uten för att vi kämpade in i det sista som ett lag. Alla lagdelar gick ihop som ett pussel och de mesta funkade bra. NU är det bara Några få dagar kvar till starten av div 4. Men Det känns verkligen riktigt bra!

Måste bara ge Skogis ett stort +, jag sa ju att det skulle gå gallant!

I söndags var det invigning av nya omklädningsrummet (kommer bilder så fort pettsson skickar över dem till mig). Tror faktiskt alla vart förvånade. Det känns mycket större nu än förr är iallafall en sak som är säker. Vi grillade tillsammans och njöt av att våren ÄNTLIGEN är här.



Kommande i veckan:


På Torsdag åker vi tjejer, fan vad skoj (sorry cissi)! Håller tummarna för att vädret håller i sig :)
Vi kommer på vår hemsida, www.rskdam.blogg.se Där kommer vi att föra en bloggdagbok för dem som vill följa oss på Gotland!

Nej nu ska jag snart bära av på ett möte och sen efter det har jag träning!



Kommentarer
Myggan

Jasså du Jessica.. jamen tack, men du var allt bättre du :D hehe så det blir dubbla ++ för dig ;) hehe, sköönt de ska bli att åka till gotland, hoppas bara min fot slutar ha damp XD

2009-04-07 @ 21:32:42
Jessica

Det hoppas jag med myggan! ahah viste i´nt att det var det du kallade dig själv för då hade jag skrivit de i uppställningen! :P Tack själv men det var inte första gången jag spelade där :P!

2009-04-08 @ 11:47:56
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Myggan

Hahha, det var ju du och Honken som kom på Myggan, spelar ingen roll för mig vad ja kallas haha XD, bara ja får kalla dig va ja vill :)

2009-04-08 @ 13:41:01
Jessica

Haha, okeej!Joo vi kom ju på det pga att du kallade dig själv sumo, vilket du defenitivt inte är.

Så myggan passade dig bättre! Haha

2009-04-08 @ 18:45:42
Anonym

Njaa, jag tkr sumo är bäst ;), men men, man kan inte alltid få som man vill ;S du passar bäst som Pensionär XD

2009-04-08 @ 21:05:44
Jessica

Hahah Aa eller?!

blir itne det som kommer att stå i omklädningsrummet nu iallafall! :D ska försöka få upp nummer!



:D

2009-04-08 @ 21:45:06
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Myggan

Hahaha okeej, men lugnt, vi får skriva det i din panna elr något hehe XD

2009-04-09 @ 14:47:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0