Hemma igen

Ja nu mina läsare. Denna påskhelg har varit mycket rolig, trotts tidiga dagar. Vi har hunnit med väldigt mycket möten, teori, träning, match och lekar. Detta läger har varit väldigt bra för våan sammanhållning jag hoppas att det håller i sig nu.  Med nytt omklädningsrum och den nya stämningen så tror jag att vi kommer att slå häpnad i vår serie. Vi bode på en jätte mysig anläggning dock lite små rum men var sällan man satt där inne så gjorde kanske inte så mycket. den första planen låg bara 10 meter uten för våran barack sen låg det på rad bortåt. så skulle man till planen läsngst bort så var det en bit att gå :P haha! Planen vi spelade match på låg åt andra hållet men int så långt bort ca 100 meter kanske. Matchen gick bra vi vann mot dem med 2-0 vi spelade riktigt bra och de hade svårt att få kontroll på oss. Då ska nu tänkta på att vi hade två träningar dagen innan och en precis innan matchen dessutom spelade flertalet av dem i div 3 två stycken var från div 5. Vi for in till Visby en dag som några fick för sig var Gotland huvudstad? HUM, geografi kanske ni ska plugga lite mer, Gotland tillhör fortfarande Sverige..

Ikväll har vi träning på Arenan ska bli skönt att slippa grus. inte för att vi tränade på grus så länge men gräs är endå en fotbollspelares dörmm! På söndag beger vi oss mot uppsala och Bällingetrollen för att spela en rond i upplandscupen. Ska bli spännande och intressant och se hur det går. Sen är det bara (räknat från idag) 12 dagar kvar till premiären. Längtar längtar. Men innan dess måste jag fixa nya fotbollsskor mina har spruckit och tappat form. HUM DYRT!

Nej tjejer vi ses ikväll :) ska ner coh spana på intersport vad de kan tänkas ha till en damspelare med storlek 36


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0