Ge mig Nomis !

Jag har precis varit nere hos Hjalle på teamsportia och hittat en fotbollssko som är obeskrivligt skön, NOMIS. Ja, jag är inte den enda som tycker de då Hjalle berättat att de säljer som smör i solsken. Det är redan 2-3 st som har sådana skor i vårt fotbollslag. Även jag har nu prövat dem och kommer att införskaffa ett par frågan är bara vilken färg. Om Hjalle nu lyckas sicka efter ett par så har jag redan beställt den övremodelen av dem nedanför. Men om de misslyckas så ska jag beställa ett par själv men vilka är snyggast? Har lite svårt att välja? Finns sjukt många snygga modeler men vill ha i serien Black Pearl FG (ej den i mitten är av denna serie). FG står för den ovala dobben som passa både torra/hårda och blöta/mjuka planer, man vet ju aldrig vad som väntar när man åker på en borta match.

JuniorskoJuniorskoDamsko
Damsko


Kommentarer
myggan

Den översta är fulast.. Den längst ner är rätt fin men eftersom att du är en tuffing så tkr ja helt klart att du ska välja en tuff sko. Så ja tkr att du ska ta svart-blåa elr vit-blåa, dem e ju tuffa ;) Haha.. blir ledsen om du inte väljer en tuff sko jessica.. ;) kram

2009-04-21 @ 15:42:37
Myggan

Men allra snyggast är dom Blå-vita.. ;)

2009-04-21 @ 15:48:11
Anonym

Jag röstar på den vita :P rätt färger där asså :D

2009-04-21 @ 15:59:21
URL: http://sofikarlsson.blogg.se/
Jessica

Jo jag gillar dem alla, men fans tyvärr ingen på lager så blir en svart/röd sko! Lika som Chippen och Anna har :)

2009-04-21 @ 22:26:46
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Myggan

Njaa, nu blev jag allt lite besviken här Jessica ;(, du måste ju vara tuffare än dom... ;P

2009-04-22 @ 15:53:34
Jessica

Jag kanske inte är så tuff som du tror! Vill ju vara som alla andra.

2009-04-22 @ 18:28:48
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Anonym

Hahha, du får lära dig av mig :D hahaha

2009-04-23 @ 16:34:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0