Dimma Rimmar på Imma

Åkte precis förbi Västerås bandyarena, ja ni hörde rätt Västerås Bandyarena. Jag och Jimmy har varit hos en snubbe här och köpt en bur till Jimmys 140 och nu sitter vi på E18 på väg hem igen.. Men vi har en bra bit kvar att åka och det går itne att köra så fort heller, det är alldeles för mycket dimma emellan åt.
Vi startade vid 18 tiden från NTJ tidigare idag och jaa, det tog lite tid hit efter några fel svängar. Men sånt som hör till. Jag känner mig väldigt trött och längtar hem till vår sköna säng, Mmmmm =) Men som vanligt så hinner man väl knappt somna innan väckarklockan ringer och man ska upp för jobbet igen.






Efter regn kommer solsken!
- Bara 3 arbetsdagar kvar tjejer sen ska andra platsen firas på riktigt.






P.S Jimmy jag älskar dig du får aldrig glömma det, för dig kan jag åka hur långt som helst!

=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0