Sötare än socker

Mm sitter just nu och äter på en chockladruta =) riktigt gott.. mums =P Dizel är vist oxå lite förtjust i chocklad.. Vet inte om jag har pressenterat Dizel för er. Det är en liten söt orange kattunge på 9 veckor, som springer runt här och ser söt ut, leker med allt han kan hitta. Vi hämtade Dizel förra veckan i Riala då han fick följa med oss hem. Han verkar stormtrivas som fisken i vattnet =D.

image8

Ej Dizel på bilden men en liknande

Idag har jag som vanligt varit i skolan. Vi har inte haft så många lektioner. halva kalssen slutade efter lunch (inte jag så klart) och vi andra hade hålla på 2 timmar sedan hade vi matte. Svårt! och nu sitter jag å käkar chocklad och har roligt åt katten.. Han ligger och biter sig i tassen. haha

Ikväll har jag träning, vi har ju en viktig match på söndag hemma mot Kåre. är bara vinnst som gäller förvåran del.. Annars så ska jag väl försöka att öppna matteboken och försöka förstå den grekiska som står i den. Öppna den blir det nog men inte så mycket mer.

Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag igen. Jobbar mellan 17 - 20 sen ska jag sätta mig på bussen och åka till pappa tror jag om det itne händer något annat =). måste ju övningsköra lite om jag hade tänkt att ta körkort till våren =)

Nu ska jag leka lite med kissen..

Tjiing tjong


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0