Det Tystnaden säger

Jaa, bra på att skriva här är i alla fall inte jag! Verkar itne vara bra på något just nu. verkligheten börjar vända en ryggen och sjukdomar hoppar på en. Fan asså, vad ska man göra?

Idag har jag i alla fall tagit mig igenom ännu en skol dag. för en gång skull var den rätt okej, trotts två prov. I morse satt jag vid matbordet och funderade på hur det skulle bli om jag målade om ute i mitt rum.. Men kan ju aldrig bestämma mig för någon passande färg, Just nu är det orange ser lika hämskt ut som det låter. Men men sen var det dags för skolan och jag somnade ganska sent igår satt var väldigt trött. Hda LPL prov 08:50, gick hyfsat i alla fall.. sen fortsatte dagen men massa lektioner. Slutade dagen med Inför Korkorts prov. Fattade typ ingenting, var lite krongligt att förstå. Men men lär väl visa sig på resultatet om man fattade eller inte.. När vi var klara fick vi gå hem. Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska köpa till Marika i 18års pressent, om hon vill ha någon av mig! Känns lite stelt där =( om du läser det här Marika så hoppas jag du vet att jag ÄLSKAR dig!! Vet inte vad jag har gjort rikdigt?? =( Men det är som de mesta jobbigt just nu! Men nog gnällt från mig nus ka jag ut till Jimmy och mysa lite.. Pettsson kommer nog och käkar dip och gurka med mig sen ikväll oxå =D mums!

Ha det bäst.

Tjiing tjoong


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0