Torsdag

Igår var det marknad här i norrtälje men jag jobbade så klart så kude inte hänga med de andra.. Men medans de slösade så tjänade jag pengar hihi..

Idag så var det tvärrt om jag var ledig så jimmy och jag bestämde oss för att åka till Rimbo marknad och kolla, den brukar dessutom vara mycket större.. Vet inte vad jag tyckte om marknaden i år.. Mycket skit! Jag köpte i alla fall ett par gråa Lovikavantar, så nu slipper jag frysa händerna av mig på mornarna.. 

 
image9


I skolan idag så har vi jobbat på med vårat projekt arbete. Kommer bli mycket intressant att genomföra. =) Hoppas att det blir roligt. Sen var det svenska och morgan gick igenom vilka papper som vi behöver till provet nästa vecka, sen fick vi sluta tidigare. För yrkespaketet var det allt skönt eftersom de inte har fler lektioner på torsdagar. Men vi andra fick allt vänta 2h på nästa lektion som dessutom var matte som man fortfarande inte fattar mycket av y=kx+m?? Jaa, som sagt!

Just nu sitter jag bara och tänker på just DIG!!

Imorgon ska Jimmy köpa bil.. Hoppas att den funkar den här gången förra han köpte har fortfarande inte rullat en meter om ingen puttar den.. haha

Nu ska jag snart gå och lägga mig och sova. Skönt!

Tjiing tjong


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0