Sjuk

Jag måste erkänna att jag är dålig på att skriva. Men har inte hunnit av olika skäl.

I helgen

Fredag
Jaa i fredags så gjorde jag inte så mycket var i skolan hade idrott och gick hem.. Så skönt att det var fredag och inget jobb i då heller.. Jag la in massa musik på min nya Ipod. funkade riktigt bra.. förutom att den hängde sig sen. trode den gått sönder men det var bara att vänta tills den laddats ur och sen var det bara att köra igen.. haha jag åkte hem till Jimmy och sov där =).

Lördag
Upp och jibba klockan 11-14:30 skönt pass inte för länge och inte för kort.. gick fort.. Efter jobbet så åkte jag och kalle (Linda K) ner till Duka och fixade pressent till Marika som blivit 18 =) Grattis Gumman! kalle och jag åkte hem till mig och fixade oss för vi skulle på fest! Jimmy kom han oxå för han skulle låna mammas bil för att köra oss =D vi åkte och käkade på det något nya stället vid sjukhuset. det blev en taco talrik för mig innan vi åkte vidare hem till Marika.. Vi korkade upp ganska fort och efter ett tag kom även fler. Det var trevligt, och jag hade riktigt roligt. vid elva halv tolv så hämtade jimmy mig, Björn och Conny. vi skulle köra dem till Johan och Bigs nya ställe. Där var det rätt mycket folk men inte så många man kände igen. Förutom de vanliga Sälen, sälens bror, Big, Tony, Perla, Ronnie aa tror inte de var så många fler man kände igen.. Sen var det hem och sova match på söndagen!

Söndag
Idag var det samling 13:45 på IP i Norrtälje.. I dag var motståndet BKV. Man kan ju tycka att vi borde ha laddat lite bättre eftersom vi åkte på stor stryck med 13-2 haha.
vi var så dåliga att jag inte vet vad jag ska skriva. Men det var roligt i alla fall jaa inte i första halvlek men andra var roligare fick då spela mittback det var riktigt roligt.. fick göra några riktigt bra brytningar..  =)
Några av tjejerna som jag spelade med förut var med och de var roligt att hälsa på dem =D
tycker absolut att BKV ska sattsa på ett la i div 5 de var duktiga skulle klara det suveränt. =P.. Men vi hade inte vårt ordinarie lag på planen finns mer att ge från vårat håll..
Efter matchen så var det hem och käka lite med Linda vi köpte grillad kyckling och pommpins med tortilla och taco dip till.. MUMS! så gott, =) Sen bar de till Görla för att glo och träffa de andra =) mobbningen  var igenång ganska snabbt för matchen men vi bjuder på det =) Hem och sova efter de!

Måndag
Jag vaknade och hade skit ont i magen så har sovit halva natten inne på toan.. Så sm ni förstår så vart det ingen skola för mig. har inte gjort så mycket..

Tisdag
Idag så mår jag bättre men stannade hemma i alla fall för att inte smitta eller nått sånt.. Men imorgon så blir det skola.. Vi har haft målare här hela förmiddagen.. Marikas syster var här igår och målade balkongen.. hihi! Dizel har aldrig varit så nyfiken som han var när de var här.. tror han satt i fönstret en timme. haha Neej nu ska jag försöka äta något.. ha det bäst..

Tjiing tjong


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0