Ser Jag Ut Att Vara Din Slagpåse?!

När jag gick och la mig i går så var jag inte så farligt trött, men i morse när jag vaknade så orkade jag knappt lyfta på ögonlocken.. Jobbigt! Men det var bara att försöka vakna och gå upp i alla fall.. det blir så mycket man missar om man skulle vara borta en dag.. fast imorse var det nära!

Mot skolan bar det och det var ju tur det för vi fick massor vi skulle göra.. vi gjorde en uppsats på svenskan som var lite klurig.. man skulle skriva en anklagelse mot något eller någon eller vad man ville.. så jag skrev en anklagelse mot alla som snackar skit.. Fast alla har någon gång gjort det och om man skulle säga att man aldrig har gjort det så skulle de vara det vara de störrsta skitsnacket.. det skulle vara på ca 1 A4 men över min förvånning så han jag faktiskt klart =) stolt!

På PA lektionen så gick vi igenom om vad som skulle göras å i vilken ordning och allt sånt.. Jag, Emelie och Robin började med att skissa över vad vi skulle göra.. vi kom fram till att vi skulle anordna en fotbollsturnering för skolorna i norrtälje.. kommer bli riktigt roligt att genomföra =)

efter lunchrasten som var på 1,5 h så hade vi matte.. börjar fatta lite nu i alla fall men det är ju skit svårt.. varför ska man kunna allt detta? jag tror inte många använder sig av det efter skolan!?

Jaa nu efterskolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Jag ska villa ett tag åå sen upp och kolla på Jimmy och deras match.. Jaa juste jag måste upp och försöka byta bort min tid på lördag.. Men känns meningslöst jag vet redan att det inte går! Men det är ju Riala vi ska möta vill vill vill vara med mot dem..

  image5

a Tjiing Tjong



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0