Forts..

Lördag 25/8

GRATTIS ÄLSKLING!!!

Inatt klockan 00:00 så sjöng vi för Jimmy hos Linda..  Sen var det hem och sova för både jag och Jimmy skulle upp och jobba..

Min klocka ringde vid 10 då var det dags att gå upp för att göra sig redo för jobbet.. som vanligt vill man aldrig åka dit men sen när man väl är där så funkar det bra =) Får  ju pengar till semester nästa sommar.. Längtar!!
Prick klockan 15:15 stämplade jag ut och rusade ut till Jimmy som stod och väntade på mig. Vi åkte hem till honom och gjorde oss i ordning för fest =P

Klockan 16 kom Linda och sen strax efter ramlade många in.. Senare då många hade fått i sig nått att dricka och fyllan började slå till, så typ vid 22 då ramlade Luppe in som sagt sedan fyra att han skulle komma snart =P "men han är ju kille så snart är nog inte så lätt att tolka!" Han kom och var redan full som en kastrull han hade byxorna nere vid knäna och härmade massa djur.. haha!! Han lyckades på en halvtimme förstöra två plaststolar och skrämma Matte. Haha men det ar en lyckat kväll i alla fall..

Bättre sent än aldrig så åkte vi in till  raggar klubben där det skulle vara fest för allmänheten.. Vi stod typ för halva styrkan där inne, alltså inte så många, de flesta drog när vi kom.. Undrar varför! =) Tråkigt att Marika inte följde med in vart lixom tråkigt utan henne, men vi dansade till live bandet som spelade och sen vart det lite biljard innan kvällen tog slut för min och Jimmys del oxå. de andra höll nog på ett tag till.. eller vad säger du Linda?!

Söndag 26/8

Jaa, vad ska man säga om denna dag.. Vaknade av att man var hungrig som en varg.. Väkte Jimmy och sen gick vi till Arenan.. Dit kom även Linda som såg väldigt pigg ut, haha!! Käkade en TacoTalrik.. Linda käka inte så mycket av sin såg mest ut som om hon skulle spy.. Men efter så gick vi hem till mig och kollade på början på en film för sen åkte vi hem till JImmy..

Vid sju tiden så Åkte vi in till Görla där det var lika mycket drag som vanligt.. typ Tony som körde bara. så stannade inte längre än en timme.. Vi  åkte och köpte lite snacks och åkte hem och kollade på tven istället..

Var lite trötta så gick och la oss efter ett tag då man suttit och nickat till.. haha




Det var allt om Min Helg!!

Glöm inte att En full mans ord är en nykter mans tankar!!

Heej heej



Kommentarer
Linda!

hahah jaa joo natten blev väl rätt lååång:O
Men som sagt jag lever bara en gång =)

2007-09-01 @ 11:21:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0