I don´t want to go!



- 25 kg och känner mig som en helt annan tjej! Jag har bytt ut mina byxor i stl 40 och bär istället stl 34-36.
Att kämpa och veta vad man vill ger oxå ett större reslutat!

Men sen då? vem är jag nu? vad vill jag nu? Frågor som kommer bli besvarade med tiden tills dess njuter jag av stunderna som bjuds tills jag måste fatta större beslut!

Varför skynda då allt annat handlar om att va först eller vara i tid. NEJ, jag är här och nu och jag vet hur fort det kan gå då allt rycks undan och det blir svart. Jag fick en andra chans och greppar den med kedjor och lås! Så här är jag för att stanna!!!



Kommentarer
Anonym

Det märks att du förändrats men inte till något bra. Du är så självkär så det är löjligt. Jaaaaaa vi har förstått att du har gått ner i vikt, bra jobbat, men du söker bekräftelse hela tiden och du beter dig som en fjortis!

2012-02-11 @ 23:10:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0