Längtan och oron

Sitter och tittar på greys anatomy.. Det är massa bebisar som föds i denna serie och jag har väl inte tänkt så mkt kring det innan MEN idag, IDAG så känner jag bara att jag oxå vill ha min bebis! Kom som en våg som sköljde över mig med känslor och tanken slog mig att det faktiskt inte är så långt kvar.. Det är inte långt kvar tills vi har henne på utsidan och kan gosa hur mkt vi vill!
Samtidigt känns det som om jag slits åt två håll.. Jag vill ha henne här men kan inte undgå att hon ska ut innan dess.. Jag är orolig för vad som kan hända under förlossningen. Jag vill inte föda ut ett barn vars hjärta har stannat igen och känna den panik som jag kände då dem slet ut honom och sprang ut ur rummet. Det är inte smärtan jag är rädd för utan riskerna! 
Men ska försöka lämna den oron till personalen och fokusera på allt gos och pussar jag kan ge henne då allt är klart. 

Här är Liam ca 1 vecka gammal och man ser tydligt vart sugklockan satt på hans huvud då läget blev allvarligt... Men min prins klarade det och jag är så otroligt tacksam för det.. Älskade unge ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0