80% färdig

Innan tycker jag tiden har gått fort men nu känns det som om den tagit tvärstopp! Imorgon går vi in i v33 (32+0) och redan 80% klart. Men denna vecka har gått segt som tusan märks att det börjar närma sig, slutspurten kvar! 

Idag var det iallafall ett bm besök som stod på schemat. Allt såg bra ut och hon fortsätter att följa mittlinjen på kurvan. Mitt blodsocker låg på 5 så antar att det var bra för hon sa inget om det.. Vi gick igenom mitt förlossningsbrev och hon tyckte det var riktigt bra och tydligt.. Hon fråga om hon fick spara ett ex som visningsex för andra mammor som vill skriva så antar att det var ett bra betyg.. 
Hon visade mig även vad som hände då Liam föddes då han roterade fel i mitt  bäcken och hur dem ska rotera sig ut.. Fick en lite klarare bild på att det kanske inte bara var mitt fel att han inte kom ut utan att han hade behövt hjälp oavset för han fastnade.. Hon gick igenom fontanellerna på huvudet och förklarade hur dem kommer följa bebis bättre denna gång via dem.. Kändes jätte bra :) 

Nästa gång jag ska dit är i vecka 36 :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0