50 dagar kvar till BF

Tyckte nyss det var 100 strecket nu är vi redan nere på hälften. Denna vecka har jag massor att fixa med då jag har en plutt som ska firas i helgen så tänkte faktiskt försöka baka lite till det. Jag är ju ingen mästare i köket direkt så ska bli spännande att se vad jag lyckas få ihop som går att bjuda på.. Har bjudit över vännerna att hjälpa mig.

Igår tog Mickis och jag en roadtrip för vi skulle hämta våra nesten till bebisarna. Haha vi åkte faktiskt fel då vi satt och babbla på så mkt så missade avfarten där vi skulle av så fick åka en liten omväg men det gjorde inte så mkt då fick vi mer tid att umgås. Väl framme så fick vi äntligen våra nesten och det var helt klart värt väntan för dem var otroligt fina :)



Kommer hon sova fint i. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0