Har hon fixerat sig tro?

Nu var det några dagar sen jag skrev nått. Men har inte haft orken riktigt och kan heller inte påstå att det händer så mkt då man mest är hemma. Men det är skönt att det varit fint väder de senaste dagarna. 

Idag gick vi in i v.31 helt galet fort tiden går jag kan inte förstå det.. Börjar oxå kännas mkt tyngre samt att hon börjar få ont om plats. Senaste dagarna har jag känt sådant tryck neråt men om jag tittar på magen så förstår jag varför den har sjunkit och tror hon fixerat sig där inne.. Men trots det så känner jag då och då sparkarna mot revbenen men det är faktiskt endå rätt mysigt att känna dessa rörelser fast dem kan göra lite ont emellanåt. Nu när det börjar närma sig så längtar man ju bara mer och mer är som ett barn inför julafton eller sin födelsedag. 

På tal om födelsedag så fyller ju Liam snart 5år, 5 ÅR!!! Helt galet att min lilla plutt blir så stor.. 

Avslutar med en bild på hur magen sjunkit..

V29

V31


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0