Förlossningsbrev

För vissa kanske det inte känns som om det behövs eller att det är onödigt men i vårt fall vill vi verkligen att personalen ska förstå hur vi eller iallafall jag känner inför denna dag så dem på bästa möjliga sätt kan hjälpa oss.. Vi kommer därför skriva kortfattat om hur vi känner, lite om min föra förlossning, min förlossningsrädsla och vad vi önskar hjälp med. Vi kommer inte skriva ett brev på hur vi vill att det ska gå till till punkt och pricka för så mkt erfarenhet har iallafall jag att jag vet att det händer att det inte blir som man vill eller tänkt sig. Vi kommer va flexibel denna gång och ta det som det kommer men vi önskar mer coatchning, uppföljning på hur hon roterar och hur hon mår. Vi vill att dem hellre gör en undersökning för mkt än en för lite. 

Men det får inte bli ett för långt brev dem ska ju ha tid att läsa och deras tid är oxå begränsad. 

Är det någon av er som har ett brev att visa så länka gärna i kommentarer?!

Ha en fortsatt fin söndag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0