Reflexer - en fråga om liv! Jag kan verkli...

imag1645 (MMS)

Reflexer - en fråga om liv! Jag kan verkligen bli galen då jag kör bil om kvällarna och morgnarna för den delen, dem där som inte har reflexer som tror dem syns och kastar sig ut på övergångställerna utan en tanke på att bilen som kommer i ca 50 blås kan ta svårt att stanna på 2 sekunder pga av frost och mörkret! Nää tänk efter noga när ni går ut Jimmy och jag var ut och testade reflexerna i helgen och vad väljer man att synas på 2 m eller 120m avstånd? valet är ert jag väljer då reflexer och att synas på 120m avstånd om inte mer.. Får ju tänka på att inte alla bilar hunnit sätta på vinter däck heller utan slirar om man måste bromsa hårt och fort. Jag hoppas jag kam få några av er att sätta dit en reflex i jackan och framför allt se till att de finns på era barn.. Med detta säger jag god natt och ta det lugnt i trafiken!



Kommentarer
Tina

Hallå Jessica :)



Jag håller verkligen med dig om reflexer!!

Hittade ett jätteschysst överdrag till vagnen, passar de flesta modeller, spelar ingen roll om det är en sitt- eller liggvagn.

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=164639990

/Tina

2011-12-15 @ 13:59:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0