Tisdag

Skönt upplägg på gymmet idag.. Jenny (instruktören) var grymt duktig och gjorde ett riktigt härligt program, nu kommer vi bli fiina till sommaren :) vi testade bara på övningarna idag men känner redan träningsverk, de e gött (som dem säger i Göteborg)! Är sjukt vilket tränings sug jag har just nu, kanske för att de börjar böi reslutat!! ;) Hoppas jag inte tråkar ut er med mitt gym och träningsprat hela tiden ;) Liam sussar så sött i sin säng just nu, nästan så jag vill gå upp ur sängen och pussa på honom, men då vaknar han väl?! Nej får försöka hålla mig tills imorgon. Imorgon så ska gudmor Linda passa Liam medans jag och Jimmy ska till uppsala och kika på lite saker ;) Mamma, jag, Liam och Linda var där idag och kikade lite i Gränby Centrum. Var inget höjdar centrum men de dög väl.. Jag lyckades faktiskt hitta ett par snygga jeans som jag kom i, så jag var nöjd! Nej nu snarkas de massor här i sovrummet men ska ändå försöka sova lite :) natti natti på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0