Onsdag-Fredag!

Jaa vart ska jag börja tror vi börjar med Onsdag dag. Linda (Honken), Jag och Liam åkte till Thuns och shopade lite.. Hittade massa fina julklappar till min Jimmy! Jag var så nöjd att jag nästen ville att han skulle öppna dem då jag kom hem.. Haha men som tur var så ville inte han de :) Så nu är nog snart alla julklappar klara åå de känns SÅ BRA! På kvällen drog vi och tränade (läs i ett annat inlägg). I går (torsdag) så var jag helt slut men Kajsa drog mig ut för vi skulle fixa gymkort på Actic. Men hon hade glömt tala om för mig att man car tvungena tt lämna ut kontouppgifter och jag kan dem inte i huvudet så fick gå upp och fixa de idag istället. Men vi tog en lunch nere på stan och sen strosade runt och kikade lite :D Igår kväll så vart de en promenad med mamma så Jimmy fick lite egentid hemma och kunde göra vad han kände för.. Vi gick ner mot stan för jag skulle lämna två hyrfilmer på hemmakväll.. Bröderna ringde och vi var tvunga att ta oss till Polisstationen där dem skulle fixa pass åå då en är minderårig (17) så då fick mamma legitimera sig då han saknar idkort helt. Hem och sen massa MYS i soffan framför Robinson innan de vart sängen då vi alla 3 var ganska trötta :D

Idag så var jag upp till Actic igen för att fixa kortet så nu är de gjort och kajsa och jag drar nog på ett pass redan imorgon :) förresten någon som läser som går där uppe??

Nu så ska jag äta lite lunch och sen ska Liam få han med :)

Ikväll så ska Jimmy in på RocketRoom så blir själv hemma men är Idol så jag överlever nog :D

Ha en toppen fredag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0