Snart helg, Längtar!

Idag är de torsdag och helgen närmar sig med storm steg. Denna helg är verkligen fullspäckad..
Lördag börjar med ett möte klockan 13:30-14.30 sen är det 60 års fest då RSK fyller 60 år så de börjar vid 18:00. Kommer dock bli väldigt lugnt för mig och Honken som hoppas få spela cup på söndagen med FSK. Söndagen börjar med ett dop 13:00 och cupen börjar vid 18.00 (tidigast) sen beror de ju på lite hur gruppmatcherna ser ut.. Men inte nog med allt detta så fyller jag ju faktiskt år på söndagen oxå, men de firandet tänkte jag ta i veckan TISDAG 18:00-20:00 för dem som vill ha lite fika :D

Såå aa helgen ser jag fram emot massa skoj. Vet dock inte om jag kommer få spela på söndagen då jag varit sjuk nu i veckan. Idag mår jag bättre små ont i halsen bara men annars kry.

Idag spenderar vi dagen inne för att jag ska bli ännu bättre till helgen och för att jag inte tänkt smitta de andra små på familjecenter. Kanske att de blir en promenad då Jimmy kommer hem men får se...

Neej, nu får ni ha en trevlig fortsättning på torsdagen så ska jag fortästta att städa lite här hemma :D


Kommentarer
Sophie Dolph

Halloj! Oj du har en späckad helg.jag som vill fira dig lite men men! Vi får ta och komma på tisdag och sjunga för dig om det är ok att vi kommer då? puss

2010-11-11 @ 18:41:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0