Barnläkarn

Idag har Liam träffat läkare Thomas. Allt såg jätte fint ut och han tyckte Liam verkade må bra. Det ända vi fick i läxa var att försöka få Liam att sluta äta på nätterna och sova hela natten. Han gav oss lite tips på hur vi ska göra och de skulle ta ca 3-4 dagar.. Så i helgen ska vi kämpa med de! Ser verkligen fram emot att sova en hel natt var ju över 6 månader sen och innan dess så var de ju upp och kissa var 3.dje timme. Så är nog nästan 1 år sen..

Han tyckte inte att Liams vikt är ett problem för honom för han rör sig massor och förflyttar sig fort så är absolut inte därför vi ska vänja av honom vid ersättningen på natten utan för vår egen skull. :)

Idag vägde han 10,900g så att han har stannat av är nu konstaterat :D De var verkligen skönt att höra efter att ALLA påpekar han som stor osv. Själv älskar jag honom och tycker att bebisar ska vara lite små tjocka och gosiga, men de är ju min åsikt. Både Jimmy och jag var stora barn när vi var små, och titta på oss idag?! Jaa ni fattar, även Liam kommer att springa av sig de där :)

Neej, nu ska de matas lite sen se på Grey´s Anatomy!

Kram på er :D



Kommentarer
Zandra

vad fick ni för tops???=) william vaknar 1-3 gånger per natt... men han får mat en gån, max två

2010-11-17 @ 18:21:15
URL: http://johnals.blogg.se/
Emma

Hej!

Såg att ni hade fått tips om hur ni ska få Liam att sova hela nätter.. Är i stooort behov av att höra vad läkaren sa =)

Charlie är inne i nån jättejobbig period just nu där han vaknar flera ggr i timmen! Vet att det är en tand på G men det började redan innan det.. Pust =)

Hoppas ni mår bra annars!

2010-11-17 @ 22:28:12
URL: http://mamaem.blogg.se/
Emma

Mina barn har ätit på natten enda tills dom varit 1 år .. Förstår inte varför de är så konstigt?

2010-11-18 @ 14:17:31
Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Jag tycker Liam är super go, och jag håller med, bebisar ska vara små tjocka och goa :)



När dom börjar krypa och sen gå så försvinner det där iallafall.



Linnéa får en flaska innan hon lägger sig, sen vaknar hon ca sju på morgonen och vill ha en flaska, sen somnar hon om :). Så för oss går det super bra. Men tipset ska jag tänka på om det skulle vända :)



Ha en super trevlig helg :)

Kram

2010-11-19 @ 21:53:52
URL: http://itssaraslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0