söndagkväll och en massa regn

Idag är det MORSDAG! Så grattis till mig och alla andra mammor där ute :) Och självklart ett STORT GRATTIS till min egna mamma som nog är världens bästa!!! Älskar dig!

De enda timmarna vi hade något planerat idag var mellan 17:45 - 20:00 och vad tror ni händer om inte att det SPÖregnar mellan just de klockslaget. Vi tittade på matchen endå men de vart ju inga bilar i Görla tyvärr. Men kanske lika bra för då hinner lilleman bli några veckor till tills nästa gång :)

Matchen gick mellan BKV - RSK den slutade 4-0 men jag tycker absolut inte att de speglade matchen!!! Så överlägsa var inte dem, då RSK faktiskt har sörre delan av matchen på BKV sida. Men tyvärr kom dem kanske inte så nära mål endå som faktiskt behövs i fotboll. Måste oxå säga att Anniz gör en toppen match på sidan av planen då hon coatchar lagget till en rikgit kämparinsats.. Många hårda närkamper och nästan slagsmål får väl beskriva matchen idag! BKV hade ju faktisk några spelare från Roslagsbro med som gör laget mycket bättre, för vat absolut inte samma lag som upplands.ekeby mötte då dem spelade mot BKV. Men har man farmalag med högre divistioner så är ju de en fördel när man vill hålla sig kvar i 4 och inte åka ur en serie till.. Eller hur BKV? Men men spelets regeler och vi hoppas på ett roligt möte hemme på Vallen i höst :) Kanske att jag själv står på planen då, vore faktiskt lite roligt att möte dem då jag spelat med några av dem :)

Neej, nu ska jag mysa och värma upp mig med familjen i soffan.

Kram




Kommentarer
Åskådare

Vilken match du var på egentligen? Håller dock med om att resultatet inte speglade matchen.10-0 hade varit mer rättvist, sett till målchanser.

2010-05-30 @ 23:27:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0