Ny vecka & massor som ska göras!

Jajjamensan ny vecka och Jimmy har börjat jobba så nu är jag själv hemma på dagarna med Liam. Vilket idag känns lite läskigt men han är inte så svårskött än så man ska inte klaga! Är bara läskigt för att jag inte vågar lämna honom i något rum själv om jag inte är 1000% säker på att han inte kan ramla ner eller göra sig illa på något sätt..
Hur som helst denna vecka så har vi massor framför oss som ska göras både här i den gamla lägenhet och i den nya. Men först ska vi fixa flytt kartonger och sen packa ner hela lägenheten, men som tur är så har vi inte så mycket saker så blir nog inte så många saker endå. Men sen ska det storstädas och skrubbas golv här i farmors plus att de ska bäras upp garderober som vi bar ner för inte så länge sen!! haha så kan de vara.. Ska bli så roligt iallafall och spännande Nyckeln hämtar jag ut imorgon sen kommer vi nog köra lite kartonger på en gång imorgon kväll.. :)

Mamma ska fixa golven i lägenheten innan vi ska köra över några möbler. Hon skulle lägga på något som gjorde golven glansigare och lättare att göra rena ;) Låter toppen!!

Neej, nu ska jag kika på min favorit serie Grey´s och vänta på att det plingar på dörren ;)

Puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0