3 Maj

Jaa gårdagen var kanske inte så varm men vi höll oss igång. Nu jädrar tänkte vi Jimmy tvättade bilen, hade inte jag så mycket med att göra, jag och bitta njöt av solen en stund då. Sen började jag och Jimmy spela lite fotboll de var sköj ska jag tala om för er.. Sprang runt och sköt och jonglerade.. haha! Efter de så hade Bitte börjat att kratta på tomten så vi röck in och hjälpte till så nu är hela tomten krattad vart super bra :) Jag pressade mig själv hårt hela dagen men har inte givit några resultat alls under natten eller idag. Tråkig bebis och tänker plåga oss ett tag till.

Efter maten så åkte vi in till Norrtälje skulle på street racet i göra jue, men pappa ringde på vägen och jag åkte istället och tittade på BKV - upplands ekeby. Upplands E. vann med 4-0 och dem var väldigt stabila i sitt spel, där blir det tufft att ta poäng!! BKV var kanske inte så bra som jag trott men allt kan ju hända på en fotbollsplan.
Linda kom in till 7 halv 8 och vi åkte upp till Görla för att hoppas på lite bilar.. När vi kommer dit så går alla därifrån, då har dem redan slutat.. haha, typiskt oss, men vi fick gå ett varv i görla och se alla som varit där, eftersom vi mötte ALLA!

Ja ja, efter de vart de en lugn kväll på soffan i förhoppning om att något skulle hända där inne men nej. Nu så ska jag testa något annat och bara ta det lugnt då kanske han tycker de är tråkigt där inne och vill komma ut och sätta fart på mig istället.. haha!!



Ha en bra dag



Kommentarer
Agneta

Du Jessica, Görla var inge bra igår. Man fick stå, såg absolut ingenting så helt värdelöst Tyvärr :(

2010-05-03 @ 13:04:22
Malin, 19 & Gravid

Jo, verkligen!

Man kunde skriva in sitt nr så ringer dem upp när det är ens tur så man behövde inte sitta i telefon och vänta.

Men jag va så jävla trött så jag orkade inte sitta uppe och vänta. Men det är öppet till 21 så jag ringer senare! :p

Ja, verkligen underbart att det ör Maj nu, som vi har väntat :D

Grattis till min bror? :p haha!



KRAM

2010-05-03 @ 13:52:27
URL: http://mmylove.blogg.se/
Malin, 19 & Gravid

haha, tänkte väl det :p

Min bror är bara 7 år så hade varit lite konstigt ;-D

Jo, precis! :-)

2010-05-03 @ 14:44:22
URL: http://mmylove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0