Torsdag 18 Mars

Idag har jag städat lite i sovrummet och sen tvättat och diskat.. Så känner mig nöjd för idag! Snart kommer Älsklingen hem och då är de dags för middag. Vi tänkte faktiskt tjuva på vofflorna och ta dem idag istället för nästa vecka! Nu är f-kassans papper inskickade och jag hoppas dem blir nöjda denna gång.. Nu har jag nämligen fått hjälp med dem så skönt!

Igår efter att Sofie hade jobbat klart så drog vi och fikade på flygis och senare kom farmor och gjorde oss sällskap. Vi pratade lite om hyran här och jag fick ett mess av farmor förut om att han kände att de var dags för oss att betala lite mer och de är ju fullt förståligt då hon har annat att betala oxå och eftersom hon inte bor här själv så är ju inte de så konstigt om hon vill ha lite mer betalt. Men om jag läste henne rätt mellan raderna så tror jag att hon helst skulle vilja sälja den här lägenheten för att kunna betala av sitt lån plus att få lite mer sparat till hennes pension. Vilket jag oxå kan förstå, så idag har jag ställt både mig och Jimmy i bostadskö och vi tänkte väl åka ner till RB och försöka pressa dem lite så vi kanske kan få lite förtur efter sommaren på en lägenhet, vore så skönt plus att farmor då kan sälja om de är så att hon vill de. Känner att vi levt på farmor lite länge nu och de är dags att hitta eget, men vi ska träffa farmor nästa vecka och prata om saken :) Sen får vi se vad som händer! Vi skulle ju vilja ha en större lägenhet nu när vi blir tre så kanske de är bra med en spark i arslet så vi kommer här ifrån oxå :)

Imorgon så blir det en hel dag med Sofie jag ska även fota henne och hennes brorsbarn så får se hur bra dem blir om de är något jag kan dela med mig av :) Bara hon blir nöjd så är jag nöjd, den att jag är så noga med bidlerna jag tar är en annan femma är ju inte jag som ska använda dem! Sen ska vi nog mysa med våra favoriter på kvällen och bara ta det lugnt.

Oj mycket prat här nu ser jag, dags för vofflorna!

kram på er


Kommentarer
jenny - mamma till elina

sv;;



Åh mysigt! Minns när jag kände Elinas sparkar, helt otrolig känsla att känna sitt barn där inne. Saknar det :P Nej du ska inte vara orolig inför förlossningen! Allting kommer gå jätte bra. Alla sa till mig " åh din stackare", men nu efter så vadå? Det var faktiskt inte så hemskt att föda. Värkarna är isf värre. Efter att ha haft värkarna och kämpat med dom så när man får veta att det är dags att krysta för bebisen ska ut, då är det helt underbart! Haha jag får nästan tårar i ögonen nu, usch saknar faktiskt det!



Jag vet inte riktigt, jag vill ju helst flytta hemmifrån.. Inte så kul att bo tillsammans med familj, pojkvän och barn! Hoppas på att vi hittar nånting framöver. Jo jag har hört det där om soc, men vill helst inte blanda in dem. Haha hade kontakt med dom för flera år sen och gillar dom inte alls ;p



kram

2010-03-18 @ 16:28:33
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/
Janni gravid i vecka 36 <3

Aww så stor och fin magen är!! Min står också rakt ut, det har den gjort länge, men den börjar sjunka nu!! :)

Hur mår du?

kramar

2010-03-18 @ 16:52:03
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Janni gravid i vecka 36 <3

Ja den är väldigt rund, hihi så mysigt! Men nu börjar det närma sig :) Längtar så mycket!

Spännade att ni inte vet vad det är :) Men vad tror du?



Jag mår jätte bra, det har jag gjort hela tiden så det är så skönt! Njuter sååå mycket med underbara magen, det ska man göra! Alla säger att man saknar den sen! hihi!

Kramar

2010-03-18 @ 17:55:39
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Emelie 17 år & väntar bebis 28 mars

Precis, man vet aldrig hur lång tid det tar ;)

Ja, jag hoppas verkligen att förlossningen ska gå bra! Frågar alla jag kan som har fått barn efter råd, men dom flesta säger att man inte ska ha några förväntningar på hur det kommer bli bara.



Jaha, vad roligt! :) Där har jag aldrig varit.

Kram

2010-03-18 @ 18:37:08
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Josefin, 19 år med bebis i magen

Gud vad roligt.Har ni funderat på namn då? =)

2010-03-18 @ 20:43:55
URL: http://mammajosefiin.blogg.se/
jenny - mamma till elina

sv; Ja det är klart man saknar sin gravidmage! Det är ju något alldeles speciellt. Jo jag vill ochså ha flera småttingar men ska först och främst leva livet med Elina, följa hennes uppväxt och det. Åh, det är helt underbart med bebisar! Har du sätt Familjen Annorlunda? Tv pogrammet? Jag förstår verkligen att dom har 8 till 10 barn! :D



Jo jag ska gå med i RB. Men eftersom att jalle inte har nått fast jobb så kommer det bli svårt att skaffa något, tråkigt nog.. Har ni lägenhet eller bor du ochså hemma fortfarande?



Kramar

2010-03-18 @ 22:52:23
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/
Emelie 17 år & väntar bebis 28 mars

Precis :)



Jaså du, det låter ju skit mysigt :)

2010-03-19 @ 12:29:50
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Emelie 17 år & väntar bebis 28 mars

Precis :)



Jaså du, det låter ju skit mysigt :)

2010-03-19 @ 12:30:26
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/
frida-ungmamma

haha ja lite :) haha!

jo det e sant :) kram

2010-03-19 @ 18:07:14
URL: http://johansflikkah.bloggplatsen.se
Anonym

Hej Jessica, visst hade ni skrivit faderskaps papper redan ? vart ringer man , skulle jag kunna få numret :) ? Mycket krångligt med allt tycker jag , har du börjat planera föäldraledigheten ? / Sarah

2010-03-19 @ 18:10:49
Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

Ah jag hatar fk verkligen, dom kan itne sitt jobb.. Hoppas dom blir nöjda denna gång med dina papper ;) Allt bra annars? här är de bara bra, så seg på o svara på kommenterarer o uppdatera på bloggen.. :P kram

2010-03-19 @ 20:51:03
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0