Onsdag 31 Mars (Grattis Mamma)

Fy jag mår lite illa idag. Smällde i mig två skålar med fil och färsk frukt till frukost och det kanske var lite för mycket för min mage.. Idag så fyller mamma år så GRATTIS till henne, jag har precis fixat hennes födelsedagspresent, hoppas hon blir nöjd.

Jaa påsken står näst på tur och det är väldigt tidigt den är i år. Men vi ska inte göra något speciellt, äta middag hos mamma för att göra henen sällskap då grabbarna är hos pappa! Sen jobbar ändå Jimmy på lödragen så blir nog en lugn påsk. Men fan vad jag ahr köpt godis så hoppas några påskkärringar hittar hit :P

Neej, nu ska jag plocka lite och eventuellt om illamåendet släpper baka lite till fikat ikväll :)


Kortet är från Rhodas 2009



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0