Liam flirtar

Ja tiden går så fort så man hinner knappt med allt. Idag har varit en lugn dag med endast tandläkarbesök inbokat. Gudmor Linda tog hand om Liam under tiden och det gick super bra. Vädret kan ju inte bli bättre och att få vara hemma och mamma ledig på det är så bra de kan bli.. ar suttit ute på balkongen och myst nu på eftermiddagen och jisses så varmt de blir efter ett tag!! Laim fick sitta i skuggan i sin babysitter :) Men nu ligger han med flaskan i mun och ska snart somna in, ska även jag passa på att blunda lite då så man orkar med natten sen..

Imorgon är en stor dag för min bror Daniel som tar studenten. Minns själv hur jävla underbart de var att få springa ut genom entré dörrarna för sista gången och supa framför lärarna på flaket sen.. haha! Men dem säger på nyheterna att de ska regna på eftermiddagen imorgon så hoppas, hoppas dem har fel!! På min student så var det alla möjliga väder sol, regn, oska och hagel, yes de haglade i mitten på juni helt galet.. Daniel som dessutom vart utsedd till årets yrkeselev här i Norrtälje kommun och fick ett stipendium på 2000 kronor. Mattias min 2.a bror vart årets elev för årkurs 1. Vilka duktiga bröder man har :) STOLT syster!

I helgen som kommer så ska vi göra ALLT klart i den andra lägenheten på Galles för sen ska farmor ha tillbax nycklarna. Är iof bara lite städning och 2 skåp kvar, men de ska inte ta så lång tid. Bara man börjar som jag brukar säga!! Är ju de som är svårast att ta första steget finns ju så mycket annat som är roligare än att städa!

Slänger upp en bild på mitt lilla hjärta oxå ser ut som han förtar med er tjejer där ute :) (tyvärr lite dålig kvalitet på vissa då dem är tagna med mobilen)




Favorit ställningen :)


Liten fot :)



Kommentarer
Kajsa

Gud så söt han är :) haha.. Och bodyn ni fick av mig och Daniel har han på sig också :) Känns det bättre med kisseriet?? Puss

2010-06-10 @ 17:39:36
URL: http://kajsarosander.blogg.se/
Annika M Sriwanna

liten tosse det :)

2010-06-10 @ 21:55:49
URL: http://sriwanna.se
jenny

haha jag har också börjat sätta något stöd mot nappflaskan ;p jätte smart :D

2010-06-11 @ 22:18:45
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0