Koppla hundjäveln!!

Nyss ute på gården var det en hund som kom lös och så var det några småflickor ute och cyklade. Hunden hoppade på den ena så hon ramlade av cykeln och sen vart hon livrädd för hunden och började dem springa och skrika för dem var helt livrädda. Tillsist fick ägarn tag på hunden och då kom ena flickans pappa och var rus rasande förbannad, och jag förstår honom!! Idiot, håll hundfan kopplad när du går bland andra folk speciellt om det finns småbarn i närheten!! Hadde det varit jag som kommit där med Liam på armen eller i vagnen så hade jag anmält henne och dumförklarat henne helt och hållet!!!!! Fan vad arg jag vart när jag såg de...


Kommentarer
Soppe - Nicole's morsa

Tack för din åsikt. :)



Klart som fan att man ska hålla hunden kopplad. Hade hunden gjort utfall mot min dotter hade jag sparkat mot hunden, självklart inte hårt, men nog hårt för den att fatta att hålla sig undan. Usch, hatar folk som inte kopplar sina hundar!!

2010-07-16 @ 19:49:38
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
angeloflove

Sicken idiot rent ut sagt!

Som hundägare själv så fattar jag int ehur vissa tänker för det är LAG på att man ska ha sina undar kopplade. Jag har alltid haft det, sen brukar jag dra in kopplet när man går föbi andra för det är ju min plikt att hålla ordning på min hund och det finns de som är rädda för hundar.



Tyvärr är det vanligt med okopplade hundar har råkat på en del med, och om nåt skulle hända så är det ägaren som får står till svars för vad hunden gör.



Trevlig blogg halkade in här genom en annan,

återkommer äskerligne igen för alltid kul med nya bloggar =)

Bästa fredagen

2010-07-16 @ 21:53:08
URL: http://angeloflove.bloggplatsen.se
♥ AngelOfLove ♥

Ja fy allså... usch tänk vad de tjejerna kan li rädda för alla hundar med... Folk som inte tänker gör en galen oki om en hund sliter sig, men då ser man till att få tag på den inte stå kvar bara ju...



2010-07-16 @ 23:58:55
URL: http://angeloflove.bloggplatsen.se
Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Typiskt hundägare. Varför ska man ens släppa lös hunden över huvudtaget? Usch. Blir så arg på sådana människor.



Sv: Klart vi ska ses snart. Kan träffas i veckan om du har tid :)

Kommer säkert träffa på er nere i parken idag :)

Kram

2010-07-17 @ 11:31:49
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Anonym

hehe ja fattar inte varför man ska gå runt och irritera sig på folk för... de va säkert inte så att hundägaren ville att den skulle hoppa upp på flickan... då e de ju fan mer illa när när ett barn blir mobbad ut av en idiotisk unge... där kan vi ju snacka om att man ska ha lite koll på sina ungar istället för å klaga på en hund som säkert bara ville hälsa!

2010-07-18 @ 18:37:24
anna

koppla ungjävlarna istället för att klaga på hundar! har man ungar så får man väll som förälder ha lite koll på sina ungar??? ska man börja tänka på att anmäla hit och dit, så kan man lika gärna låsa in sig i ett hus långt i skogen där man varken ser eller hör någon! sluta klaga på hundarna, och ha koll på era ungar istället!

2010-07-18 @ 22:56:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0