Ikea

Idag har jag varit på Ikea med mamma och Linda vart lite saker till lillen, ett skötunderlägg, två överdrag till det och sen en kudde till Vaggan och 10 små "kräkhandukar". Sen vart de inte så mycket mer vi var runt och kikade på priser på babyland vad bärsele och bilbarnstolar kostar men de får vänta för båda kostar över 1000 kronor.

Mamma och Linda köpte mest Ljus så var en lugn dag på Ikea med lite köp. Men man bli ju så trött av att gå på sånna ställen endå, sov i två timmar då jag kom hem igen men nu ska jag nog kunna vara uppe ett tag till. Men ska upp och jobba öppning imorgon så blir att lägga sig i tid ikväll, hatar att jobba öppningar!!!


Et par mammabyxor jag köpte på H&M Riktigt sköna



Håret efter att jag vart nere och klippt det :) Lite kort men snart är det perfekt då de växt ut lite



Kommentarer
sara

Hehe jo, jag får nog bara ha mer tålamod :)

Hur har din helg varit?

Kram

2010-01-17 @ 19:34:27
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Sara

Hehe okej :)

Min helg har varit lugn som vanligt :)

Kram

2010-01-18 @ 08:23:40
URL: http://itssaraslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0