Träning Tisdag

Nyss hemkommen från gymmet. Nu känns musklerna möra och fina så nu kan man sova gott i natt.. Är lite orolig för mitt mål ska försöka komma iväg till gymmet imorgon oxå och sen hinns de nog inte med så mycket mer innan de är dags att få en slutgiltigt resultat för året 2010. Ni vet ju vad mitt mål är, jag hoppas att vågen visar under 70kg när jag väger mig den 3 Januari. Även om vågen skulle visa 70, någonting så känner jag mig ändå mycket sundare nu och trivs mer med mig själv. Ett av målen va rju egentligen att börja träna regelbundet och de kan man ju säga att jag gjort. Nu tränar jag mellan 3-4 pass i veckan. 2 Fotboll (tuffa) och sen 2 på gymmet (medel) jag är ju mör i musklerna efteråt men kan nog pressa mig lite till. Men saknar de den där puchen som en tränare ger en.. Just de där 10 till som man vill höra då man inte orkar mer, 10 till skricker tränaren då och du gör 10 till. På gymmet blir det lätt "oh nu bränner det, också slutar man". Efter Nyår så ska jag öka antalet och hela tiden göra 5 till då den brännande känslan kommer.. minst 250 kalorier på löpbandet och de får max ta 20 min Nu tar de ca 25-30min. Men de är nästa mål efter nyår :)

Ska även testa GI och se om de kan hjälp mig lite på traven ner till mit slutmål. Älskar den maten, då vi fick mycket sånt hos pappa då dem käkade sånt :) Men de gäller bara att man handlar de som ska vara i och sen ställer sig och lagar de oxå.. Jag är inte så förstjust i att laga mat, men de får nog bli en ändring där!

Oj vart lite träning där men så är det just nu för mig. Det får ni stå ut med :)

 
Då                                                                    NU



Kommentarer
Sarah

Vad duktig du är :) !!!

2010-12-29 @ 21:56:48
URL: http://langtanefterattblitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0