Lördag!

Idag mår jag mycke bättre och örat känns okej.. Harlsen gör smått ont men håller tummarna på att de är helt borta när jag vaknar imorgon så jag kan åka åå träna :)

IDag har vi varit på Vincents namngivning åå de var super mysigt åå trevligt. Dock mså vart Liam så gnällig åå eftersomm inget typ dög åt lillherrn så blev de till att åka innan dem öppnade presenterna :/ Men men de är barnen som styr i sådana lägen!

Imorgon är det söndag åå de blir väl till att gå upp till el.giganten en sväng åå sen iväg till karby för träning :D

Neej, nu ska jag sluta babbla åå klä på barnen mitt så vi kan åka åå hyra en film å sen hem åå ta det lugnt :)

Tack för alla era kommentarer dem värmer!! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0