Lite vardags snack!

Jaa måndag igen.. Håller tummarna för gymmet ikväll jag :P får fjäska lite för Jimmy så är de nog inga problem. hehe de tar ju inte så lång tid, åker man dit till 5 så är man ju hemma till 7 igen :) Ska se till att ha maten klar då Jimmy kommer hem så han inte behöver fundera på de... Frågan är bara vad? har inget hemma så måste till affären :( Köttfärs limpa kanske?

Igår var de lugnt innan mötet.. Var tlite missförstånd mellan mig och Jimmy så Liam fick åka med till mötet och sen hämtade Jimmy honom innan träningen i brottby :) Jisses vilken sladd jag fick på vägen till brottby, lite läskigt men de gick bra!! Men när dem blir lite oförväntat så känns de ju värre än när man faktiskt leker och gör dem själv.. Men det gick bra och de vart sladd åt båda håll sen var vi på banan igen.. Men de var läskigt för att jag hade Liam i bilen..

Idag så ska vi ta de lugnt både Liam och jag är lite snoriga och ute blötsnöar de så är kanske inte så mysigt att ta sig ut.. Men vi får se :) vad gör ni andra idag som är hemma på dagarna?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0