Svar till Anonym

Anonym om Träning nummer 2 denna vecka!:
Hej! Måste bara fråga. Det låter knappt som att Jimmy är "förälder" någonting. Du lämnar Liam till honom typ 6timmar i veckan. Hur delar ni på föräldrarskapet? Är det bara du som tar hand om Liam?

Abslut är Jimmy den pappa han förvändas vara.. Jag skrev att jag träningen blir ca 6 timmar i veckan då Jimmy eller någon annan får passa honom, det betyder inte att han bara är med honom den tiden. Jimmy är ju med honom hela kvällarna då han kommit hem från jobbet och sen på helgerna gör vi ju alltid saker tillsammans. Så har det låtit som om jag tar hand om Liam själv så har du fått fel uppfattning, Jimmy tar hand om honom lika mycket som jag gör :D och det är jag otrolgt glad för att han gör :D

Men när är och tränar så brukar jag ibland ta med honom för att låta även Jimmy göra något annat på kvällarna då han faktiskt jobbar över 10 timmar varje dag för att få det att gå ihop här hemma. Han kan behöva vila eller lägga lite tid på sina intressen oxå, därför skrev jag med någon annan. För de finns ju alltid någon på sidan när vi tränar, skadad spelare eller en lagledare som har tid. 

Jimmy sätter Liam först i alla situationer och det gör även jag och ibland är det helt enkelt bättre att han åker med mig ut :)

Hoppas du är nöjd med svaret och förstår. Det är lätt att det låter som om jag tar hand om honom mycket själv men Jimmy är alltid med även om jag kanske inte skriver att han satt breve.. ;) 




Anonym om Svar till Anonym:
OKej, tack för svar. Och det var inte mening att låta negativ. Bara undrade :) Fin son ni har :)

Ingen fara fick mig att fundera efter lite oxå hur jaglägger upp det här på bloggen, dock får amn ju inte alltid med allt man gör eller den andre gör på dagarna. Bättre att fråga än att gå runt och undra :) Tack! :D


Kommentarer
Anonym

OKej, tack för svar. Och det var inte mening att låta negativ. Bara undrade :) Fin son ni har :)

2010-08-12 @ 09:56:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0