Kärleken övervinner allt

Yes så är det och de är kanske därför jag och Jimmy fortfarande är tillsammans efter de som vi gått igenom!! Idag skulle jag ALDRIG släppa greppet om honom utan en fajt och jag kan med 1000% säga att han skulle inte offra mig heller.. Vi träffades 2005 och allt gick väldigt fort då, var inte många gånger vi sågs innan vi var tillsammans. Sen har vi haft våra kriser och haft "uppehåll", "gjort slut" och de ena efter de andra, ni vet säkert hur det är ibland. Men de kanske är så att man måste gå igenom visa saker för att bli starkare i förhållandet sen eller för att "veta sin plats". Jag har varit gravid en gång tidigare men då valde vi att göra abort för att de var så jobbigt just då, jag hade inte heller gått ut skolan och de fanns ingen ekonomi eller bostad. Den aborten har inte påverkat mig negativt utan den berättade mer för mig vem jag var och vad jag ville göra sen, att jag kunde bli gravid och att jag kunde bli mamma (min största dröm) men också hur ont de faktiskt gjorde att göra abort, jag hängde inte läpp så men just under den tiden som jag skulle gått gravid plågade mig att när December 2007 närmade sig så hade vi haft ett barn. När jag sen gjorde mitt positiva test i september 2009 igen så var det ett helt annat par som läste av stickan och vi vart super glada och viste precis hur vi ville göra med detta barn: Vi skulle behålla det!!! Vårt förhållande har varit så himla bra och vi båda var/är som nykära sen de som hände sommaren 2008. Vi båda har vuxit upp och jag vet att de är Jimmy jag vill vara med, och snart snart så kommer vår första son och vi längtar mer än ni kan ana. Jag tror ingen vet hur det är om man inte väntat barn själv, men man kan likna det med ett barn som väntar på julafton och Tomten.. Man räknar luckor och frågar mamma och pappa hur lång tid de är kvar. Man är nyfiken på vem tomten är och vad han har med sig. Exakt samma känsla att vänta barn: man räknar ner dagarna och är jätte nyfiken på vem han är och vem han är lik. Men snart vet vi!!



Här babblar jag på, var inte meningen att de skulle bli ett sådant inlägg.



Jag älskar dig Jimmy Mats Jansson!



Kommentarer
Emma

Vilket fint inlägg! =) Känner igen mig mycket!

Ljuvligt att vara så kär och vänta barn med den människan!

Hoppas du mår bra och att vi inte behöver vänta så länge på att få träffa våra små pojkar! =)

2010-04-29 @ 12:02:44
URL: http://mamaem.blogg.se/
Emma

Jo, jag mår bra förutom i ryggen!

Det börjar bli tungt nu även fast jag inte är så stor!

Har ganska mycket sammadragningar men inga som gör ont, tyvärr =)

2010-04-29 @ 13:30:53
URL: http://mamaem.blogg.se/
Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Jag håller med dig!

Jag och Mattias har också haft uppehåll och gjort slut. Men om det inte var för det, vad skulle då stärkt våra band till varandra?



Och nej en abort är skit tråkig. Jag gjorde en abort -06 och fick göra en omskrapning efter en vecka. Skit jobbigt!



Men som du säger, Kärleken övervinner allt :)<3



2010-04-29 @ 16:09:57
URL: http://itssaraslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0