23:03 3 december

Jag är helt slut.. Har en sådan grym huvudvärk så jag knappt kan tänka ordentligt. Men trycker jag på musklerna i nacken så släpper det men så fort jag släpper så kommer det tillbax jobbigt. dags för en massör att kika på det kanske? Tror dessutom att den årliga öroninflammationen är på väg.. Boring!

Jobbade idag och har nog aldrig känt mig så seg som idag! Men men hoppas det bara var tillfälligt för annars kommer tiden gå långsamt. Har två stängningar kvar sen är det nära :)

Jojje: Jag har ingen aning och kan inte hitta någon om det. Du får helt enkelt tala om för mig vad VO betyder??



Imorgon är det sovmorgon GUUUD så sköönt! Ska passa på att sova så länge det bara går. Är ju så skönt att ta sådana dagar ibland nästa vecka sen så är det bara öppningar som gäller åå då blir det inte mycket sova :( Men kan jag offra för pengarnas skull..

Lite ljus i mitt liv är ju ändå att Tiden går så fort och redan imorgon går vi in i den 19: de graviditetsveckan såå mysigt. Sen har faktiskt Jimmy och jag varit så duktiga så vi har handlat klart alla julklapparna redan, förutom den till varandra! Men jag vet redan vad jag ska köpa till honom så är ingen brådska!

Neej nu ska jag mysa ner mig i soffan med Jimmy!

Frågorna som ni ställer kommer jag svara på på Söndag så passa på att skriva igen om ni kommer på något!

Sov gott!


Kommentarer
Anonym

vad jobbar du med ?

2009-12-04 @ 20:51:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0