Spöregn och glidtacklingar!



Mötet gick bra var dock inte så många där. Så fruktansvärt dåligt av ALLA dem som inte väljer att komma då de kanske var ett av de vktigaste mötet för i år. Denna gång kommer det inte att finnas något papper där ni kan läsa om mötet utan var man inte där så deltar man inte i informationen. Men ni som var där hoppas jag utryckte vad ni kände så ni känner er delaktiga i det här. 

BTW. Mycket god fruktsallad Marie, tack!

sen på planeringen så skulle vi heja på vårat herrlag från kullen, men vart lite ändrat där. Det spöregnade ordagrant sjukt så mycket de vräkte ner tyckte syn om dem som spelade för ingenting såg ut att gå som något av lagen hoppats på. Slog dem en passning så nådde den ca 3 meter sen tvärstannade den av pölarna som bildats uppe på planen! Många snygga vurpor och nmånga snygga glidningar och många minde snygga oxå för den delen! haha.. Både Rsk och Riala åkte på varsit Rött kort. Sånt som händer och kan inte heller vara lätt att vara dommare i en sådan match där man knappt ser något för allt regn. Men de var kul att kolla på och fångade en hel del med kameran. Matchen slutade 2-2 om det hade gått bättre eller sämre utan regnpölarna och spöregnet vet man inte just nu är det detta resultat som gäller!

 

























Kommentarer
Crille

Kanon bilder jessica verkligen....

2009-08-20 @ 08:26:05
Jessica

Ja man kan ju lätt säga att det var mycket kul att ha kameran med på en sådan match! Vilket krig det var :) Vill du ha bilder så är det bara att mejla eller säga till så fixar jag dem åt dig ;) eller om jag ska fota något mer?

2009-08-20 @ 12:02:50
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
#16

Jag tycker bilderna är kanon, speglar verkligen matchen, men som sagt du fick ju inte med när jag glidtacklar bort bollen... men men

2009-08-20 @ 21:31:09
Anonym

Kan vara för att du aldrig träffade bollen! haha Men spelarn fick du en tia på ;)

2009-08-20 @ 22:33:38
Riala

Skulle jag kunna få bilderna från matchen? har hand om Rialas hemsida

2009-09-06 @ 11:26:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0