Status idag!

Jaa jag försöker slänga upp lite för att ni ska bli förvånade när ni kikar in här ;)

Just nu sitter vi och tittar på Ronjarövardotter. Liam brukar inte tycka att tv:en är så intressant men Jädrar han har suttit där i 40 min och inte rört en fena endå är det 2 ggn han tittar på den! Skönt iof för då kan ju jag kika lite på datorn och berätta för er vad vi haft för oss :)

Just nu så hände rinte så mycket uppehåll i fotbollen och vi jobbar mest på här hemma. Jag har införskaffat mig nya fodrade löparbyxor och ett par nya löparskor så så fort jag är 100 frisk så bär det av mot 2012s form ;) Jag klarade mitt mål det här året med att gå ner till 60 kg har faktiskt tappat några kg till. 58,4 stod vågen på igår kväll. Nu hade jag tänkt att jag skulle försöka få lite muskler och träna åt huden lite.. Är absolut ingen fara som det är nu men ni vet, man blir aldrig riktigt 100 nöjd finns alltid något att jobba på ;)

Jaa, det var lite om träning.

Jobbet går oxå framåt och jag trivs väldigt bra just nu, känner att det flyter på. Dock så har det varit lite vab denna månad men men sådana tider plus att han fortfarande faktiskt inte är så stor än så drar lätt på sig bacieller. Annars så har jag krypigt ut ur köket där uppe på Mc Donalds och hittat det roliga med att stå i kassan oxå. Innan så har jag tyckt de varit jobbigt att stå där då jag får panik när pengar är inblandat plus att jag är livrädd för att en engelsktalande ska komma, haha.. Men det har hänt några gånger nu och det löser sig oftast. Fattar man inte så ääh vafan finns fler som kan hjälpa till och det är inte hela världen!

Annars då?
Jo, annars så är det lugnt vi laddar inför jul ska bli skönt att komma upp till Dalarna en sväng var läänge sen sist nu :( Men tiden går så fort och nu jobbar ju både jag och Jimmy så är ganska svårt att få ledigt samtidigt. Men så är det och inget att göra åt jobbet är ju ens inkomst och då blir inte valet så svårt!

Nää nu ska jag sluta babbla och mysa ner mig i soffan med Liam och titta på Ronja och hennes vårskrik!



Kommentarer
Tilde

Hejsan bra jobbar med vikten! hur har du nått ditt mål? har du några bra tips? fin son du har.

2011-11-23 @ 17:46:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0