Så jävla sköönt!

Är ju sjävla skönt nu när jag bestämt mig för att göra det här. Idag har jag gått 6 km på 1h 15min, med barnvagn i Lommarspåret. Det är ju inet direkt plant i det spåret finns endel tunga backar att ta sig upp och ner för :) Men jag är helt klart nöjd eftersom jag inte gått så länge. Jag har som mål att vara ute och gå minst en timme varje dag, men med ett bra tempo då så hinner man en bit :D

Efter man har kört ett sånt race så känns de så jävla bra och jag hoppas att jag håller i det här för då kommer de att ge resultat oxå :D sommaren 2011 är mitt comeback år :D

Imorgon blir det babysim och sen hoppas jag på att hinna med en raskpromenad eller en joggingtur..
Jimmy är ledig imorgon så måste hinna med att hitta ett par skor till honom till dopet.. Vet inte ens vad jags ka ha på mig.. :/ PANIK!! Tror inte jag kommer i klänningen än som jag köpte som morot i sommras för det här dopet.. visserligen har jag inte testat än men vågar itne riktigt heller, är ju rädd för att bli besviken nu när de känns så bra :)

Liam tränar oxå förfult här på golvet :) han vänder sig från mage till rygg och håller på att snurra på alla möjliga sätt och vis :) hehe..


Medans mamma tränar så passar jag på att vila :)



Kommentarer
sarah

Kan inte jag få ditt nummer så kan vi höras av =) ?? .. Vill verkligen komma ut och röra lite på mig :)

2010-10-11 @ 17:37:31
URL: http://langtanefterattblitre.blogg.se/
Mikaela, 19 år, mamma till Lucas.

Sv: Hej! FÖr mig tog det runt ett halvår och lite till. Men jag tränade mycket kondition och styrka, så jag byggde även muskler. (som olyckligtvis har försvunnit nästan helt) Det är det tråkiga. Tränar man effektiv styrketräning i tre månader och slutar under tre veckors tid, så hinner i princip den muskelmassa man byggt upp, återgå till vad det var, dvs ej muskler.. Men, förutom den tråkiga sanningen :p Man kan inte förbjuda allt. Vill man fuska och äta något ''onyttigt'' så får man göra det, bara man vet när man ska sluta.



Du ska ju inte banta eller jojobanta, utan göra en livsstilsförändring som ska hålla resten utav livet. Usch, jag hatar ordet banta, hehe. Det är viktigt att ha någon som stöttar en när det tryter. Ett tips är att inte sätta som mål att gå ner tio kilo. Utan bestäm att du ska klara av att gå ner två kilo. När du gjort det, så skriver du upp att du ska gå ner ytterligare två kilo osv. osv..



På så sätt är det inte en lång backe till målvikten, utan en trappa, som du fixar, ett steg i taget. Vill man så kan man, det gäller att inte tappa taget. Faller man för frestelsen att smälla i sig en chokladkaka, så är inte hela alltet förstört, utan man tar nya tag dagen efter. Ett till tips är att investera i en matvåg, man förstår inte hur dåligt ögonmått man egentligen har.



Jag ska lägga upp ett tipsinlägg, som jag börjat på redan innan du kommenterade, ta en titt där om du vill ha mer tips. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst. Lycka till och glad fortsättning! Kram Mikaela

2010-10-11 @ 19:09:04
URL: http://goesbothways.blogg.se/
Monica

Kämpa på Jessica! Vi syns på dopet på lördag. Kram

2010-10-11 @ 21:15:26
URL: http://hoppokarlek.blogspot.com
Veronica, Mamma till Leo ♥

Vilken liten sötnos ^^,

2010-10-12 @ 18:45:04
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Anna Lundin Mamma till Lucaz

Duktig du är !

Jag måste också komma igång.. vill inte se ut som man har gjort i alla år nu.. men får se när man tar tag i kragen o gör det också. ihhiih

2010-10-13 @ 09:58:35
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
elin

var har du köpt liams gråa mössa?

kram

2010-10-15 @ 22:03:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0