Happy New Year!!

Jag vill inte riktigt att 2010 ska vara över än har inte hunnit smällt allt som hänt detta år.. Det har varit det bästa någonsin, inte bara att Liam kom till oss utan oxå att vi fått egen lägenhet och allt har bara rullat på inga speciellt stora hinder. Att 2010 skulle bli det bästa året viste vi redan innan, sen har vi bara flygit som på moln och tagit allt som de faller, och vägen la sig tydligt framför oss under årets färd. Liam är nu 8 Månader (12 Januari) och är en kille med egen vilja men med en charm som inte finns på denna jord. Men att få tillbax sin kropp som varit utlånad i 9 månader var tuffare och resan tillbax till vad den var innan pågårfortfarande och kommer nog att ta minst 9 månader till. Men vad fan gör de?! Jag har allt annat att vara nöjd över så ska inte klaga för lite extra kilon, nej nästa år ska gå till att träna på att se mig för den jag är och så länge jag mår bra så gör andra i min omgivning de oxå :)

Mina förväntningar på 2011 är egentligen inte så stora.. Att börja jobba känns sådär men livet verkar gå ut på att jobba, jobba och åter jobba. Ska väl försöka att söka lite nytt för 5 år på Mc Donalds känns som evigheter, nej nu är de dags för ny erfarenheter.
Fotbollen då: Ja där är förväntningarna stora. FSK är ett otroligt strakt gäng i år och konkuransen om platserna är riktigt tuff, ingen står säker. Men jag kommer inte att ge mig för de. Ska bli så jävla roligt och torligtvis kommer vi komma bra till i serien oxå, men man vet aldrig! Vi börjar med en test redan i januari då vi åker till Åland och lirar, de ska bli roligt att testa på 11:manna med dem.

Jaa en bättre summering kommer senare men detta var väl ett urplock. Hur som helst så tror jag 2011 kommer bli ett toppen år och om inte annat så är de ju Liams första sommar som han troligtvis går och oj vad vi ska bada i sommar.

Så Alla vänner och alla andra som hittat till min sida under året, Tack för era kommentarer och tack för att ni kikat in ;) Nu får ni ha en god fortsättning och ett Jävla fiint start på de nya året så blir det här mitt sista inlägg 2010!



GOTT NYTT ÅR önskar vi från Garsås!



Kommentarer
Anonym

Gott nytt år :)

2010-12-31 @ 22:49:32
URL: http://langtanefterattblitre.blogg.se/
ingrid från gamla klassen

Hej Jessica!!

Vad roligt att du haft ett toppenår, och hoppas det fortsätter så :)

Ska ni komma till Åland och spela?! Så roligt!

Förstår om det är fullt upp, men annars skulle det ju vara så roligt att ses. Fast helst skulle jag ju vilja träffa lilla Liam också :)

Många kramar

2011-01-01 @ 12:27:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0