Frösunda Damer!

Jaa nu har vi (jag & Honken) varit och hängt på er sen början på November. Kan inte prata för Honken men jag var lite smått nervös i början för att inte komma in och bli en av laget. Nu när jag varit där i snart 2 månader så kan jag med stolt rygg säga att vist tog jag mig in och jag TRIVS så jävla bra.. Ni brudar har gjort att fotboll är roligt igen och tagit de till en ny nivå.. Här är ingen säker och hur det än blir i sommar så tror jag att vi kommer bli ett svårt gäng att bryta ner. Både jag och Honken trivs som fiskar i vattnet och kanske att de syns?
Är stort för mig att få erat förtroende så pass att jag nu sitter med i ert spelarråd. Jag trivs med sådana uppgifter och hoppas att jag inte gör någon besviken!!

Är många resor framför oss och jag längtar så till Ålandscupen så vi får testas på riktigt på en 11:a manna plan.

Träningen ska vi inte ens tala om.. Är man inte helst slut och träningsverk i varenda muskel dagen efter så har man troligtvis inte vait där. Tempot och tuffheten är helt otroligt bra, är så grababrna har svårt att hänga med.. Sen att vi har ett stort problem då vi inte får med oss de ut på matcherna de är något att jobba på.. Men bättre brudar är svårt att hitta ;)

Nu kör vi hört i vinter åå visar vad vi kan i sommar :)


Kommentarer
Carro, FSK dam

Grymt kul att du skriver ett så fint inlägg :) Härligt att du trivs :) Jag tycker det är jättekul att ni har börjat hos oss :) Ses ikväll :)

2010-12-08 @ 16:00:36
URL: http://carolineasp.blogg.se/
Rsk-supporter

Kul att ni trivs så bra, sen kan man ju ifråga sätta hur dåliga du tycker RSK e/va? (hoppas inte du snackar massa skit om Rsk nu när du e lite "finare")

man e ju ett lag å hur mycket ni gjorde för å få upp stämmningen i Rsk? Men lycka till å hoppas du inte får spela bara för att pappa e tränare....

2010-12-08 @ 23:44:23
Linda Holmström

Tråkigt att du inte kan stå för vad du skriver rsk-suporter. jag kan inte påstå att jag är lite finare. men jag har lite roligare nu än jag hade i rsk sissta tiden.



///Mvh Linda Holmström



FSK

2010-12-09 @ 10:29:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0