Svar på era frågor

 

Kul med alla frågor dock kanske inte så många men ska svara på dem som frågat något iallafall så gott det går :)

Danne om Svar på era frågor:
Han kommer bli biff! han ska hänga med mej på gymmet och så ska han få 30 kg hantlar i dop present! hmm kanske inte var en fråga direkt men tänkte om någon undra vad hans intresse kommer bli :D
SV: Haha jaa bror låter som en bra idé! :)

sara
om Frågestund!:
är du rädd för förlossningen? <3


Sv: Neej, rädd och rädd är jag väl inte, iallafall inte ännu! Men kommer säkert krypandes när man börjar närma sig lite mer.
05 December, 13:50  
  Anonym om 23:03 3 december:
vad jobbar du med ?

SV: Jag jobbar på Mc Donalds i Norrälje!
04 December, 20:51  
  Jpjje om Frågestund!:
vad betyder VO?

SV: Vecko Orgasm om jag känner dig rätt! :)
03 December, 20:44  
  Anonym om Frågestund!:
har du börjat oroa dig än för förlossningen?
vill du föda "vanligt" eller kejsarsnitt?
har ni börjat fundera på vad barnet ska heta?

jättebra blogg =)

SV: Neej inte ännu. Jag vill helst föda Vaginalt men om kejsarsnitt är bättre för barnet så blir det det. Vi har några namn ligger i förslags lådan men inget är bestämt beror lite på vad det är för liten rackare där inne :) Sen vill vi nog gärna se han/hon  innan vi bestämmer oss helt!
Tack!
03 December, 16:58  
  Farbror Göran  om Frågestund!:
Hm nu ska vi se vad ska jag fråga . . .jo när e de dax ?. . . :-)
Fin sida du gjort Kramis

SV: Hihi Göran de frågade du ju sist jag var hemma hos dig. Men är inte lätt. I början av Maj exakt vet vi inte men ska på ultra imorgon så då kanske jag har ett bättre svar :)


Kommentarer
Danne

Han kommer bli biff! han ska hänga med mej på gymmet och så ska han få 30 kg hantlar i dop present! hmm kanske inte var en fråga direkt men tänkte om någon undra vad hans intresse kommer bli :D

2009-12-07 @ 19:34:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0