v25 (24+0)

Hej. var ett tag sen jag var in här och skrev men jag tänkte nog starta upp lite smått nu då vi går i väntans tider :) Känner att det vore lite kul att ha båda barnen på samma blogg även om jag börjar denna mkt senare än med Liam.

Men en kort pressentation.. Jag gick idag in i vecka 25 och vi vet att vi väntar en flicka till slutet av Juni, sista för att vara exakt ;) Vi alla tre är väldigt nyfikna på vem hon är och hur hon kommer att se ut. Pappa Robin har ju mörkt hår och bruna ögon och jag har ju blont hår och blåa ögon så spännande att se. Sen undrar man ju så klart om hon kommer va något lik Liam.

Idag har vi varit hos Bm och mätt magen som idag var 24cm lång. och hennes hjärta pickade på med 164 slag per minut. Allt såg bra ut och även mina värden som jag kämpat med i evigheter (känns det som) var perfekta nu då jag är gravid.. Lite roligt endå! Var bara järnvärdet som var påväg neråt och vi skulle ha lite extra koll på det framöver. Nu blir inte nästa träff fören 14 april.

 

 
Hoppas ni haft en underbar dag i solen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0