Sista dagen på tresiffrigt


Idag är det prick 100 dagar kvar till den 30 Juni då bebis förväntas komma.. Sista dagen på tresiffrigt för imorgon är vi nere på tvåsiffrigt. Det går väldigt fort just nu och hon bökar runt massor där inne, ibland tror jag hon möblerar om för magen far från sida till sida som en kula i ett flipperspel.

Liam låg med örat emot magen igår och skulle lyssna på bebis då han fick sig en ordentlig hälsning från syrran. Hans min var oslagbar tittade på mig som om det var jag som snärta till honom sen förstod han att det var bebis och blev då jätte mallig att han fått känna henne sparka 💕 

Nä idag blir det inte mkt att göra. Älskling slog precis på tvätten så blir väl att fortsätta med det. Annars är ju sängen min plats nu för tiden så lär hålla mig här 😔

Ha en fin söndag 😊




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0