Underbar dag

Idag har Liam varit på jakt efter nytt spel till X-boxet.. Jösses ända stället som säljer spel här i byn är spel och sånt är väldigt tur att dem finns då inte ens el-giganten hade barnspel för vår konsol. Iallafall så hittade han två spel som han ville köpa. Vi gick in på H&M för Liam hade bestämt att han skulle köpa nya byxor så han ser ut som Måns Zelmerlöw.. Haha söt korv men jah tyckte han blev mest lik sin far en kopia om ni frågar mig.. 

Kan inte förstå att denna tuffing blir 5 år om 1 månad.. Tiden går verkligen för fort!!

Älskling är sjuk så jag fick laga middagen idag fick bli något som mest reder sig själv.. Fick bli inbakad fläskfilé med pommes och grönsallad till.. Så himla gott men efter kände jag mig inte bara gravid utan riktigt höggravid hahaha käkade lite för mkt tror jag, men var ju så gott!! 


Ja det var lite om idag, imorgon är det tillbax på dagis för Liam och jag måste ringa läkarn om ett återbesök 😔 

Håller tummarna för sol för det piggar upp en del iallafall.. ☀️




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0